Dagens händelser

  2013-05-21 / 21:47:01 / Allt /
 Har idag då sagt grattis till min bästavän, vart på min klass första utflykt som blev till Hagaparken, blivit biten av en insekt på halsen, pluggat matte (np på torsdag dö dö dö), ritat lite på min fasadritning som pappa gav mig högsta betyg på, så ja får väl hoppas på de, kan ju trots allt rita bättre än att räkna. Gått runt med paraply, ätit för mycket mat, kollat på pitch perfect (bra film ju), letat efter en grön klänning som en galning går inte å hitta.. någon som har tips på hemsidor med gröna klänningar? för måste hitta en innan juli priset spelar ingen roll bara den är fin! ehm ja sen har jag inte gjort så mycket mer känner lite så här "oj vad intressant" aja ha de bra! 


Mathilda

VISST ÄR DEN BRA?! ;) <3

2013-05-21 @ 22:25:25
URL: http://www.mathli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: