Omg im back, holy cow!

  2013-01-24 / 23:22:00 / Allt /
Heeeeeeeej! Nu e jag tillbaka igen! haha vet iaf att några har saknat mig, de ser jag ju på statistiken, de e ju trevligt. Fast kan ju inte säga att jag blev gladare av att sluta så hejhej! 
(instagramfoton) Okej, nu ska jag skriva en lista på 10 saker som va "intressant" som hände.
1. Jag fick en klocka och har typ på mig den varje dag, så fin ju! 
2. Åkte och tränade/simmade för första gången på ett halvår och ska fortsätta varje vecka tror jag. 
3. Jag fick reda på att jag ska va ringbärare på min systers bröllop i sommar. Hoppas jag inte tappar bort ringen bara....
4. Har börjat skriva ett CV för jag ska/måste skaffa sommarjobb.
5. Pluggat en hel del fast ändå inte, för man tar alltid hem massa och sen ba nej jag orkar inte, gör de nån annan dag istället. Känner att jag inte är så koncentrad i skolan just nu hmmmm.... 
6. Tänkt en hel del typ för mycket... och (något som inte alls hör in dit) sätt alla avsnitt på en säsong av en tv-serie. 
7. Ska åka upp till åre veckan innan sportlovet med en kompis och sen träffar vi min familj där uppe. 
8. Gick ca. 3 km i 13 minus de gör jag verkligen inte om för när jag kom fram var jag helt stelfrusen. 
9. Vart hos tandläkaren, woooooooow liksom as coooolt ;) 
10. Vart otroligt trött varje dag och somnar alltid efter klockan två på dagen, känns ju bra.... tror seriöst jag lider av någon slags brist av något... fin mening. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: