Mål inför 2013

  2013-01-12 / 14:46:00 / Allt /
♥ Fotografera mer!
Och visa fotonen jag tar i bloggen, som jag redan gör.
 
♥ Börja spara pengar! 
Det är jag nog sämst på men man kan ju alltid försöka. 
 
♥ Bli bättre i skolan! 
Koncentrera mig mer och verkligen försöka förstå det man ska lära sig. 
 
♥ Skaffa sommarjobb!
Man måste ju ha något att göra, kunde få ett förra året men då sa jag nej för åkte ju till England istället :)
♥ Leva mer!
Haha ja de låter typ konstigt. Men mer ta vara på tiden och göra roliga saker, istället för att säga "nej jag är trött jag orkar inte" sova kan man göra när man är död även fast jag älskar att sova ;)
 
♥ Åka utomlands!
Det är verkligen något jag älskar att göra.
 
♥ Åka skidor!
Något jag alltid gör nån gång varje år. 
 
♥ Träna minst 2 gånger i veckan! 
Det måste jag verkligen göra efter att jag slutade simma för ett halvår sen så har jag inte tränat sen dess men ska nog börja simma alltså jag ska inte börja i nån grupp igen men simma lite i simhallen efter skolan eftersom att gymma inte riktigt är min grej. 
♥ Äta mer riktigt mat och börja äta lunch! 
Haha ja jag är ganska dålig på att äta mat äter liksom hellre chips. Äter oftast bara en liten frukost, nästan inget till lunch och sen enormt mycket till middag. Vilket är ganska dåligt. Och på loven brukar jag aldrig äta lunch som också är ganska dåligt. 
 
♥ Bli kär! 
Kanske inte ens är ett mål, för de händer liksom när de händer. 
 
♥ Upptäcka nya platser! 
Sommarlovet jaaaa!!!! nån som hänger med? skulle vilja tågluffa men tror mina föräldrar tycker jag är för liten blä.
 
♥ Tänka positivt!
Som jag typ redan gör men att tänka ännu mer positivt som att om jag får ett f på ett prov så ba aja de gör inget  det är bara att träna lite till så att jag kan det nästa gång osv. ni fattar nog. 
Allt det där klara man väl. Så otroligt fula och gulliga vi är på bilden ovanför haha... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: