Utan detta vet jag inte vad

  2013-02-06 / 23:50:00 / Allt /
SOVA är helt underbart bra. Räknar aldrig hur länge jag sover per natt för vem bryr sig om det, men man ska enligt studier sova minst 8 timmar.  
Äter bär typ varje dag, bästa som finns speciellt hallon. Det är ju sjukt nyttigt också så varför inte. Tips: blanda hallon och glass så gooottt om de liksom är ihopblandat och rosa eller gör olika smooties (stavas?)
Skev bild. Va alltid glad. Eller försök. Se det positiva i det negativa. 
Unna dig onyttigt, men kanske inte överdrivet som jag då som äter godis/kakor varje dag men nån gång ibland. Vit choklad är ju såklart inte lika gott som vanlig choklad men helt underbar ändå, beroende framkallande!(mathilda allt är ditt fel)
Träna minst 2/3 gånger i veckan. Gör det du tycker är kul. Själv tränar jag knappt, en gång i veckan på idrottslektionerna haha och ibland när jag bara får lust och träna då blire allt från armhävningar till simning eller löpning men löpningen ska jag börja med sen när snön försvinner. 
Ha ett bra självförtroende och gör de du tycker om att göra. Följ inte bara andras val och beslut, följ dina egna drömmar och dina egna tankar. "Alla människor är lika men ändå så olika"
Och sist drick ca.8 glas vatten per dag. Vatten är så sjukt bra på många sett, det motverkar exempel huvudvärk och man får bättre hud. Vilket jag inte tror helt på för varför skulle vatten gör huden bättre? HAHA tyckte detta inlägg blev ganska kreativt ändå.... godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: