Den här veckan...

  2013-02-15 / 22:42:00 / Allt /
Semlansdag 
Lekte lite
Kollat gossip girl <3
Matade eller blev omringad av ankor 
Tog lite foton på mig själv
och lite mindre seriösa, va hände med munnen liksom?! 
Åkte till kungsberget och åkte skidor med skolan. Trillade dock många gånger, ett mitt i backen, två i skogen, tre i skogen fast på sidan av ett gupp och hamnar med huvudet ner för backen, fyra i en snöhög, fem går halvt ner i spagat, inte den bästa idén att åka tre samtidigt och jag i mitten... Men fick iaf inga blåmärken men har väl lite värk i kroppen ändå. Hade iaf en rolig dag! (tog dock inga foton förutom detta) 
Kom hem och fick en ny mobil, en iphone. Ingen 5a då men eh. Ni ser ju min gamla htc på bilden den började gå mot sitt sista andetag och hackade upp sig hela tiden :)
snabb hund! Ha en bra helg! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: