En lista!

  2013-02-10 / 20:11:40 / Allt /

Bara för jag tycker det är kul att läsa andras och jag har inget annat att göra. 

Storstad eller landet: Storstad! fast jag bor ju halvt på landet haha... 

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: kött kött kött kött

Someday,it will be love (bob esponja | Tumblr on We Heart It -...)typical tragedy.

Hund eller katt: Hund! 

Aftonbladet eller Expressen: Spelar ingen roll, enda gången jag läser tidningen är när bussen inte kommer och man har ingenting att göra typ. 

McDonalds eller MAX: McDonalds, äter aldrig på max....

Charter- eller skidsemester: Jag gillar skidor och jag gillar värmen så båda.

Sverige eller Utlandet: inte sverige....

Sport eller nyheter: Nyheter eller det beror på vad det handlar om för sport ;) 

Anita KurkachHarry potter

Hockey eller fotboll: ehm inget av det men om man måste välja, fotboll. 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga 

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Höst

Flyg eller tåg: det beror på var man ska....

Bil eller buss: bil, längtar tills jag får ta körkort! 

Nicely put together Decalz - Carol Ri Vodpod | Lockerz(22) Tumblr




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: