Höst

  2012-09-29 / 12:46:00 / Allt /
Nu är det höst, som man ogillar något stort. Det blir kallt, regnigt, man blir vit (albino), trött hela tiden, mina tår blir blå (ärftlig grej) och alla blir på dåligt humör eller inte lika glada. Men det finns ju bra saker också som att dricka te med mysiga varma koftor, alla fina löv, höstkläder, hoppa runt i vattenpölar, ligga under täcket och kolla filmer/serier, det kommer massa nya nu ju! :D eller haha konstiga exempel men man ser ju ändå lite framimot hösten. Just nu vill jag att det ska bli 20 oktober och sen höstlov! men det är bara några veckor kvar så :D Ikväll ska jag iväg till en kompis om jag orkar annars blir det en liten ensam hemma kväll.... hehe då vet ni! Puss ha en bra kväll! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: