Anything could happen!

  2012-09-07 / 18:52:00 / Allt /
Hej finisar! Jag mår bra. Fredag idag och veckorna går för fort. Har börjat få läxor och prov och sånt. Jag känner lite att varför valde man teknik och inte typ något lättare. Men det får bli tre tuffa år och jag kan i alla fall bli vad som helst, som är as bra. Hehe i fall man inte vill bli designer längre. I helgen blire att plugga massa matte, kul. Tror det blir en ganska lugn helg har inget inplanerat så vi får väl se vad som händer. Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Åh jag tycker så synd om min mamma, ingen människa kan förstå hur mycket. Jag älskar henne jag hoppas verkligen att hon kommer klara av de hon kommer gå igenom. För jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Jag förstår inte varför allt ska hända henne, precis allt och inte på de mest normalaste sätten. Och om ni undrar vad jag pratar om är det väldigt privat så jag tänker inte skriva det i bloggen. Puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: