Lite saker bara sådär.

  2012-10-03 / 20:59:00 / Allt /
Follow me on instagram : @liisabergqvist
Såg att ni ville veta de så här är den. Och det är något fel på min bloggdesign eller blogg.se så man inte kan se kommentarena men jag kan se dem iaf. :) så tack eller nåt. Och en annan fråga, jag är 15 fyller 16 i december.
Längtar!!! ska åka med de här fiiiina tjejerna (hihi hitta ingen bättre..) till göteborg snart. Åker dit på dan och åker hem på natten. Wooopwooop! vi ska dansa så vi dör hihi eller inte. 

Jag förstår mig inte på killar! nu vet ni. Fast ändå vill jag ha en pojkvän hehe... men de händer när de händer<3
En negativ sak som inte hör till fotot eller nånting är att jag har 4 prov innan höstlovet, bläää.... jag har seriöst ingen fritid. Bara massa skola hela tiden men ska börja gymma lite efter skolan eftersom att jag slutade simma för ett tag sen. Så gymkort ska köpas på fredag! puss hejdå! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: