Imorn besök i en ny stad för några timmar sådär.

  2012-10-19 / 22:42:00 / Allt /
Fredag idag och imorn är de lördag! Då åker jag iväg till Göteborg på något som kallas för reunion party som sts har anordnat. Jag åkte nämligen på språkresa till en ö, isle of wight, som ligger i England i somras. Och imorn ska jag få träffa alla jag lärt känna igen och så ska tydligen någon som heter ola svensson? uppträda vet inte riktigt vem de e men men säkert nån dålig. Så tagga 7 timmars bussresa och sen dansa till klockan 00 och sen åka hem igen. Men de kommer bli galet kul ju. Vill bara va där precis nu! men nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen. Puss ha det bra! :) 


Mergimtare♔

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

2012-10-21 @ 11:36:11
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: