Ett år grattis bloggen.

  2012-10-01 / 16:24:00 / Allt /
Ganska coolt jag har haft den här bloggen i precis ett år nu. Från att ha 2-5 läsare per dag till att ha över 20 varje dag är ganska kul. Kommer ihåg min första blogg (bilden) jag har kvar den men tänker inte säga vad den heter de är lite pinsamt haha... nejmen de är kul och läsa igenom. Jag förstår inte hur jag kunde skriva så konstigt, ibland förstod man nästan inte ens vad de stod. Haha men det är det som är kul och alla bilder... Hej fjortisperioder ;) Men iaf tillbaka till den här bloggen. Jag kommer fortsätta att blogga här ett tag till, tills jag tröttnar liksom. Som det hände i mars - april då jag bytte blogg. Men nu kör vi på den här blogggen wooopwoooop!!! ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: