En liten lista.

  2012-10-09 / 22:05:00 / Allt /
Är du:  
1. Är du singel? aaaa
2. Är du lycklig? ja, är iaf inte olycklig. Så ja! :)
3. Är du uttråkad? haha ja, varför skulle jag annars göra de hära.....
4. Är du ledsen? näää, inte just nu! 
5. Är du italienare? nooopp, fast skulle gärna gifta mig med en italienare hahah.... de är as snygga ju (de flesta iaf)
6. Är du gravid? jaa har vart de i tre månader.... HAHAHA näää..... och jag väntar gärna typ 10 år till :D 
7. Är du full? nej haha.
8. Är du en cooling? ja as cool! 
9. Är du från Irland? nä. 
10. Är dina föräldrar gifta? japp. 
lovely | Likely.pl - serwis pełen inspiracjiDear Diary
 Kärlek:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, men jag tror att det finns någon för alla. (fint fast ne)
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ah...
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja, hihih som i sjuan/åttan å mindre omg.... 
5. Har du haft en hemlig beundrare? ja tror de. 
6. Har du kysst någon inom de senaste fyra månaderna? ja hahah en spanjor. Mer säger jag inte haha...
7. Är du kär? nej. 
8. Vill du gifta dig i framtiden? jaaa de är liksom något man måste ha gjort innan man dör, eller? ;)
Soup - What everyone's posting right now(10) Tumblr
10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? både och.
2. Hår eller ögon? håret gör liksom allt men ögonen är de finaste ju. 
3. Katt eller hund? hund, katter är läskiga de har klor.
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? man har ju liksom både och. Så skulle väl säga båda annars några få bästa vänner. :) 
5. TV eller Internet? internet 
6. Coca-cola eller Pepsi? COLA!!!<33
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? en utekväll med as grymma människor eller en hemmakväll med en fin pojke, hihi båda! :)
8. Pengar eller lycka? lycka men pengar vill man ju också ha. 
9. Dag eller natt? natt. 
10. MSN eller mobil? Mobil såklart. Haha msn hade glömt att de ens fanns. 
for the cool kids. /A WALKING PARADOX
10 ”Har du nånsin…”  
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? aa inte så lätt när man hör varenda trappsteg i mitt hus så ba knarr knarr... hihi. 
2. Brutit ett ben? nej och de fett bra! 
3. Gjort nåt du ångrar? ja en hel del. 
4. Hoppat Bungee Jump? jappp i norge typ helt underbart!
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr...
6. Ätit en hel tårta? nej nej.
7. Gjort bort dig offentligt? ja för många gånger. 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? både ja och nej, det finns ju en orsak till varför. 
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja.... min fina hund Ruff och min fisk Pigge åhhh :((
10. Velat försvinna? ah hej emoperioder. 
Art and photography / simple.Indulgy - Everyone deserves a perfect world!
Smått och gott :
1. Vad såg du på tv sist? oj vet faktiskt inte. 
2. Vems blogg läste du sist? en kompis blogg. 
3. Vad åt du sist? en kaka :)
4. Vem pratade du med sist? min broder simon. 
5. Vem ringde du sist? min mor.
6. Vem messade du sist? ida.
7. Vad läste du sist? min kemi bok blää.... 
8. Vem bjöd du sist på något? oj. jag har ingen aning. Folk får saker av mig hela tiden, jag är för snäll haha eller? :D  
9. Vad köpte du sist? choklad <3
 
Bara för att jag har så tråkigt och inte orkade göra de jag skulle göra. puss!
(foton weheartit.com) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: