Lite konstig fakta om mig.

  2012-10-28 / 17:20:17 / Allt /
* Jag äter något med socker i varje dag som kakor, godis, glass osv. 
* Jag fyller år på nobeldagen, 10 december
* Jag ska aldrig börja röka. 
* Jag hade fiskar för några år sen, de va onormala för de såg ut som bananer och va krockiga.
* Jag älskar kläder. Kan inte sluta köpa.....
* Jag tycker om mörker, de är fint.
* Jag har tre syskon och alla är över 20. Hej lite sladdbarn eller nåt. 
* Jag har konstig musiksmak.
* Jag stör mig på folk som tuggar jätte högt, när man är irriterad. 
* Jag ville bli professionell dansare när jag var liten, som dansade på tv bakom de som sjöng i melodifestivalen.
* Jag har aldrig vart duktig i skolan. Eller jo fram till femman men sen hände något.
* Jag gillar färgen rosa. 
* Jag kan vara blyg i vissa sammanhang men annars inte. 
* Jag var kär i en kille jätte länge men ingen av oss vågade prata med varandra.
* Jag har en fobi för små prickar.
* Jag är rädd för getingar och flugor. Om en fluga flyger in i mitt rum kan jag inte va där inne förräns den har flugit iväg. 
* Jag tycker inte om folk som säger elaka saker om andra. Så onödigt.
* Jag har vart i nästan alla skidbackar i sverige. Ganska coolt ju.....
* Jag kan inte äta mat utan sås. Eller de beror på vad de är. Haha fett bortskämt, de där lät.
* Jag dansade i tio år och efter det började jag simma i fyra år men slutade i år. Vad händer nu då?
* Jag är beroende av facebook och instagram. Not goood,,,,
* Jag älskar att göra konstiga saker. Liksom göra precis de man känner för. 
* Jag tror jag har för stora drömmar. 
* Jag funderar på studera i england nästa år men kan inte riktigt bestämma mig. 


Stina

Shiet vad fina bilder du tar ! :o :)

2012-10-31 @ 23:08:02
URL: http://lillamisskreativ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: