Blä

  2012-10-11 / 18:44:00 / Allt /
 
Trött, osminkad och sliten. Är bara så sjukt trött på skolan och allt. Just nu vill jag bara åka utomlands eller iaf ha lov! Men jag får stå ut i några veckort till. Ikväll har jag en inlämning som ska göras och sen träna lite på kemi och svenska redovisningarna jag har imorn. Trevligt! nej. Och sen plugga lite spanska och kemi också för har prov snart men tror de får bli i helgen istället. Hej pluggheeest men jag måste ju va de haha... :) Om bara en vecka åker jag till Göteborg tagga tagga tagga gaaaah de kommer bli fett kul och träffa alla igen! Nu blire middag och sen plugg wiiiie fast ne! 
bara för att allt lät så tråkigt får ni ett gammalt och otroligt cpppäää foto på mig och en kompis. HAHA va håller vi på med liksom??? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: