SVAREN FRÅN KOMMENTARERNA.

  2012-11-19 / 21:27:08 / Allt /

miley cyrus | Tumblrhow to save a life

Vilket märke har din kamera?  Samsung men den äger iaf även fast de inte är "sats" märke.....

Vad är din favorit färg? Rosa

My crazy worlddj malik | Tumblr

har du pojkvän? Nej, men börjar tröttna på att va singel.... ;)

vad är din favortit mat? Hmmm.... Thaimat, pizza eller tacos. 

Η ερωτική χημεία του φιλιού | ερωτας & ψυχολογια , better sex | ELLEOh So Beautiful

vilken linje går du på gymnasiet ? teknik, ska välja inriktning nästa år tror de blir design annars arkitekt. 

hur gammal är du? 15 fyller 16 om mindre än en månad :D

(26) Tumblrwritinganewchapter

hur kommer du på dina texter? jag tar dem från låtar eller kommer på dem själv. 

så fin blogg!<3 hur tar du så fina foton? Man tackar ;) jag bara fotar allt jag känner för att fota och sen redigerar jag dem och raderar de som blev dåliga. Har ju gått på fotolektioner i somras men jag lärde mig inte så mycket mer än typ ljuset på kameran men jag fotar fortfarande på auto mycket lättare och mycket finare. 

ѕнυт υρ ♬Titelbilder

vilka bloggar läser du, om du följer några? kenza.se , tinkerbella.blogg.se , linafoto.blogg.se eller följer kan jag inte riktigt säga men tittar på dem ibland. 

vad är din favortit låt/artist? Oj va jag inte vet. Det finns för mycket låtar som är bra och jag är en sån som lyssnar på allt. Men ett exempel dåra Chris Rene, fett bra ju! men ja vet inte! 

Smile dear, No beauty compares to yours.outfit | Tumblr

hur länge har du bloggat? två år, den första hette någonting för fult för att skriva här, den andra skapa jag med en kompis, den tredje va den här och den fjärde va på spotlife och nu bloggar jag här. Fast okej jag har tagit massa pauser hela tiden och så ;) 

har du några syskon? japp, tre styckna. Två bröder och en syster. Och jag är lillasyster. 

Look of young(1) Chronik-Fotos

tycker du om glass? JAAAAAA!!!!! äter de hela tiden typ ;)

Har du några djur? Japp, en liten skällig och söt hund. 

unicornpowerforliveDREAMING♥

hej jag såg att du hade åkt på språkresa i somras. Är det värt det att åka? var det kul eller hur var det? var det jobbigt med skolan? och värdfamiljen osv. berätta lite om det :)

Ja!!! det är det verkligen. Läs http://llisis.blogg.se/2012/august/iow.html där jag har skrivit lite om de. Men det är verkligen en upplevelse som jag tycker fler ska göra. Skolan va ganska kul om man jämför med sverige, vi gjorde mest lekar och sånt på lektionerna och fick lära känna de andra. Idag har jag kontakt med flera från delar i sverige och alla de olika länderna, vilket är jätte kul. Men jag tycker du ska åka till ett litet mindre ställe som jag som åkte till en liten ö, isle of wight i england. Alla man lärde känna där blev som en liten familj men om jag istället hade åkt till en stor stad tror jag att vi inte hade blivit lika. Asso jag kan skriva hur mycket som helst om det. Men åk du kommer inte ångra dig! haha hej jag gör reklam typ känns ju bra. ;)

cute couple | Tumblralone | Tumblr

Du har jätte fin hårfärg är de din naturliga eller är de färgat? taaaack! nej det är min naturliga men har vart ganska inne på att färga de nån dag till nån annan färg men har bara inte orkat hehe...

Är du kär i någon? Tror inte det.

no love. no you. - Klaudiaa. - blog dostępny pod adresem chocolateberry.pinger.plFashionplaatjes4ever, Algemeen album - Hyves.nl

Hur sminkar du dig? Först klettar på foundation i ansiktet sen böjer upp ögonfransarna sen mascara sen eyeliner över och under ögat sen målar ögonbrynen sometimes when i feel to do it. Haha bra förklaring verkligen. 

Har du gjort din bloggdesign själv? Ah de va inte så svårt. Man måste bara lära sig lite koder och sånt vad de betyder så kan man göra de själv. Jag lärde mig själv genom att kolla på olika hemsidor. Men de är ganska jobbigt men ändå kul. :) 

UntitledMuzy 

Är det roligt att gå i första ring? Ja mycket roligare än va jag trodde att de skulle vara. Men mycket jobbigare och mycket mer läxor och prov. Måste seriöst plugga varje dag för att hinna ikapp man kan typ inte ens va sjuk för då missar man för mycket. Men det är mycket friare och sånt och roligare människor haha ;)

"Remember me, please."summer | Tumblr
 

Vad skulle du inte klara av att vara utan i ett helt år? oj vad svårt. Min tandborste, schampo, maaaaaat, en säng, vänner, familj :)

Vilken film är den sorgligaste du har sätt? Jag saknar dig

spring | TumblrDude hi :]Everyones beautiful, including you. :)• I'm lovin' it •



Mrs. Sexy beast

Zayn Malik!

2013-02-09 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: