Streck

  2012-11-28 / 22:47:24 / Allt /
- Gulligt foto från nån gång i år de e ju mina polska örhängen ju haha okej nu vet ni.
 
- Jag måste börja fota massa igen men hinner typ aldrig. Lite tråkigt med gamla och upprepande foton hela tiden ju men eh de fungerar ju och jag har så sjukt mycket som jag aldrig visat upp här så varför inte. 
 
- Hela denna vecka och nästa har jag massa prov så måste plugga massa, blä..... men snart är de över så :)
 
- Jag skämde ut mig själv två gånger idag inför två lärare. Inte lyckat. Ska börja se mig om lite oftare kanske.
 
- Jag har sovmorgon imorn wiie! men jag har teknikprov blä!
 
- Jag fyller 16 snart ju bara några veckor, hej övningskörning! 
 
- Det snöade för första gången idag. Och min buss jag åkte med hem stannade efter halva vägen för att dörren vägrade stänga sig så där satt man i typ några år. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: