I'm stupid

  2012-11-07 / 21:42:00 / Allt /
Tjo bloggen! ja vad ska jag skriva.... jag slutade på spanskan den fick mig bara att känna mig dålig ungefär så varför gå på de, okej jag förlorar typ 100 poäng men jaja. Min saknade bästavän borta i solna fick mig att bli glad. Jag spamar smilisar i sms. Jag tycker att de ska vara varmare ute för jag vägrar sätta på mig vinterjackan. Den här veckan känns fett speciell. Jag tänker för mycket på vad jag hör och gör. Jag har hundra läxor och jag har inte ens börjat. Jag vill inte bli sjuk igen. och jag tycker den här veckan har gått rätt fort för de e ju torsdag imorn. 
 
Haha.... Jag bara måste berätta detta för allmänheten för de är helt sjukt konstigt. Jag fattar inte hur jag lyckas, min grupp i idrotten stannade kvar och gjorde klart vår uppvärming vi ska ha på fredag för våran klass. Och vi blev väl klara vid typ fem så då var jag lite halvt borta och bara ville hem så jag gick till skåpet och låste upp och tar alla saker. Sen när jag ska låsa hittar jag inte låset sådär står jag och kastar ut alla böcker men jag hittade de ändå inte. Så sjukt märkligt så nu står de öppet. Fattar inte hur jag lyckas? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: