I feel like a superstar when i have sunglasses inside.

  2012-11-04 / 00:36:00 / Allt /
Jag har kommit på en sak jag gillar att fota. Haha tror seriöst jag har någon slags fotoperiod just nu eller nånting. Juste följ min nya instagram istället @llisaphotos där jag lägger upp foton från bloggen och sånt.
 
Och hej beroende av de också, pepparkakor hör också in till beroende just nu. Fattar inte, känner på mig att det här kommer bli en väldigt speciell månad typ att nånting stort kommer att hända. Men vad. Nu ska jag sova som jag borde gjort för länge sen men jag kan inte sova så de går bara inte, inte att äta heller är jag sjuk eller nåt? Hoppas inte det för orkar verkligen inte. Eh jag lovar att jag mår bättre imorn. Nattinatti pusspuss ;) (geek)
 
Tack för alla fina kommentarer! ♥ 


Maja

Fin blogg! Följer dig på instagram nu ;) kram

2012-11-04 @ 12:28:24
URL: http://srsml.xn--bogg-5qa.se
Linda

Följer dig också! <3

2012-11-04 @ 12:30:06
URL: http://desomkallaskanslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: