Egoinlägg eller nåt sånt.

  2012-11-03 / 22:19:00 / Allt /
Jag har alltid vart lite speciell enligt andra. Och ja jag förstår dem men det är så jag är så blä. Om ni inte gillar mig varför ens bry sig om mitt liv liksom. Jag har alltid tagit eller i alla fall försökt ta min egna väg och hittills har allt gått bra. Okej kanske inte i början som i 5an/6an när jag var med helt fel människor och kände att jag inte riktigt passade in där. Men sen när jag slutade umgås med dem, träffade jag andra människor som jag trivdes med och kunde va mig själv med, vilket ledde till att jag testa på nya saker och fick fina minnen och sånt. Och idag gör jag de jag vill på de sätten jag vill utan att tänka på vad andra tycker om det. Okej ibland kanske de inte är de bästa men jaja. Och ibland tänker jag för mycket så det är ju inte helt sant men jag försöker i alla fall, det är det som räknas. Hehe ja nu vet ni lite mer om mig ehm......


linda

Fin text, jag håller med dig till hundra procent!<3 kram

2012-11-04 @ 12:25:48
URL: http://desomkallaskanslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: