Svar på frågestund.

  2012-05-19 / 01:38:54 / Allt /

 

Roligaste ämnet i skolan? måste ju vara bild eller syslöjd.

Hur gamla är du? fyller 16 i december.

Har du syskon? japp, en storasyster och två storebrosor.

Hur långa är du? 168 cm

Vart bor du? i vaxholm eller utanför.
Tittar du på New Girl? ja, älskar den serien ju<3

Har du sett The Hunger Games? nej.

Har du facebook? nej vad är de? jo såklart.

Google Chrome eller Internet Explorer? Vrf? firefox annars google chrome för den andra är as seg. Har alla installerat, vet inte varför?.

Favoritfärg? ROSA, GRÖNT, BLÅTT, RÖTT, SVART, VIT :D

Spotify VS Youtube ? de beror på vad man vill, om de bara är musik så spotify såklart :)

Katt VS hund hund<3333

Glass VS Godis Glass fast jag vet inte de beror på. ;)

Har du fobi? Isåntfall för vad? japp, för miniprickar blläääää.......

vilket gymnasium går du på / vill börja på ? just nu går jag i nian, men ska börja efter sommaren i gymnasiet i täby om jag kommer in :)

Vad ska du göra i sommar? Åka på språkresa till England i tre veckor, sen segla med familjen kanske?, va med vänner, sola, bada, ha kul typ de :)

Har du något lyckotal? Vilket och vrf? nej, det är därför.

Finns det dagar då du verkligen inte står ut av livet? ja såklart, sånna dagar har nog dem flesta ibland.

Är du kär i någon? Vem? haha... nej jag va för typ ca.3 månader sen men de va den tiden de.... :D

Vad gillar du mest? SOMMAREN! och när folk och jag själv är glada och massa massa mer såklart.

Vad hatar du mest? oj, finnar!!, svamp i mat blä..., små äckliga insekter som vita maskar uhh.. men skalbaggar och myror är helt okej :), när man inte har pengar fast man behöver, när man inte kan sova men måste haha okej de finns massor.

Vad skulle du önska om du fick 3 önskningar? Allt jag skulle komma på.

Din drömkille? haha.... jag vet inte vad jag ska svara. Tråkigt svar ju :)

Bästa maträtten? Ibland pizza men annars bara mat med as god sås utan den blir maten inte lika god. Jag lovar!

Vad ska du göra när du vaknar imorn? först ska jag äta frukost och sen klä på mig och gå ut och springa om jag orkar.

Favoritgodis? Choklad eller gelegodis samma sak ju :D

GODNATT!<333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: