Strömmingsloppet.

  2012-05-12 / 13:58:08 / Allt /
Kom precis hem från strömmingsloppet. Sprang 5 kilometer på 36 minuter. Jag tycker de gick shit bra för att liksom vara jag som egentligen suger på att springa. Haha men Elin är också duktig som jag sprang hela loppet med :P Så jag är jätte nöjd. Gillar målgången, när gamla lärare står där och bara kommer ihåg än och ba kom igen nurå. Fick en medalj och en kasse med massa saker i också. Sen hämta pappa också ut min balklänning åhhh den va as fin! :) äntligen hittar man en, ni kan få ett foto sen kanske fast bara kanske. Nu ska jag bara vila massa och sen kommer farmor och farfar och fikar eller äter middag :) Puss.

uhhh.... ser typ galen ut lite fisk men jaja....

Bansträckning Strömmingsloppet 5 o 10 km

hihi snodd bild... jag sprang den röda sträckan :D Min far har alla foton från loppet så kanske lägger upp här sen eller nej orka ;)



Fanny

Det ser galet långt ut ju! var det jobbigt? :)



Kramis :) ♥

2012-05-13 @ 14:34:22
URL: http://cowbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: