Många ♥ till alla besökare!

  2012-05-13 / 17:13:51 / Allt /


1 inge speciellt. 2 glass, kan inte sluta äta gaaah! 3 morris sötnos blev rädd och sprang upp till mitt rum och hoppa upp i mitt knä, så söööt! :) 4 sneakpeat? stavas de så? på min balklänning. Älskar den, den e as fin speciellt därbak. Men de får ni inte se förräns då :) Nu måste jag bara köpa ett par balskor och lite mer. Har annars bara vart ute hela dan, satt ute och sola i ca. 3 timmar, hoppas man blir lite brun iaf. Sen har jag skrivit klart min komplettering till so-provet som jag nästan fick ig på duktig? nej! Och ikväll måste jag titta på matten eftersom man har ma-np, den svåraste delen på tisdag. Åhhh va kul. Aja ha det fint! hihi eller nåt, också en liten fin låt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: