Efter regn kommer solsken.

  2012-05-09 / 17:33:20 / Allt /

Wall PhotosThe Indie Jukebox I wish I had an oceanWall Photos

Hoppas alla läsare från spotlife kommer hit! fast de gör ni ju säkert! :) Åhhhh älskar teatern eller musikalen vi såg igår! Så bra ju vill nästan se igen! :) ''De tre musköterna''.

Blä jag blir så sjukt arg, jag fick min balklänning idag oså öppnar jag paketet så är den en helt annan färg och för liten och för lång... blä så de är bara skicka tillbaka. Men nu måste jag hitta en ny så sjukt svårt jag hittar ingen ju, men i helgen eller nästa eller nån dag får man väl åka in och leta efter en helt enkelt. Jag orkar inte! Idag hade man schemabrytardag och slutade vid 12.30 wiiiie! :) Snart kommer en städare så jag måste skynda och städa undan massa saker hehe ;) Aja byebye. (fult)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: