Torsdag

  2012-06-07 / 16:06:58 / Allt /
Började dagen med att ta av mig strumpbyxorna på busshållplatsen. Men det var bara nån random som såg :) sen har man suttit och lyssnat på en föreläsning i aulan, och fick reda på att vi har blivit sveriges bästa elevgrupp ganska coolt! så då ska vi få två föreläsningar till, kul verkligen, nej.... men det är ganska intressant ändå. Slutade väl vid ett och så sprang jag in på ica och köpte bullar och dricka. Så nu sitter man här och äter bullar asso hahaha jag orkar inte, jag borde seriöst sluta äta! men jaja ikväll händer väl inget och imorn ska man på museum med klassen och efter det ska jag och mamma shoppa lite och äta middag i stan, trevligt! :)
Två foton från igår kväll i regnet :)





Amanda

Sv: Tack detsamma. :)

2012-06-07 @ 16:23:13
URL: http://vindstilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: