Hej igen!

  2012-06-04 / 18:49:35 / Allt /
Blev bara en kort bloggpaus! Då jag skrev klart mina sista uppsatser, prov, läxor osv. och gjorde massa annat också såklart. Om en vecka är de skolavslutning och jag går ut grundskolan eller nian, så skönt!

Min helg bestod av minidisco, typ måla barns händer och springa runt och dansa med alla barn och matilda, skriva uppsatsen som va på ungefär 9 sidor som tog ca. 3 dygn att skriva, översättning från svenska till spanska som gjorde så att jag fick MVG i spanska i slutbetyg och fick bara ett fel asso, är bara lite enormtjätteglad. Fattar inte att jag orkar egentligen men duktigt ju, ätit för mycket godis att jag hatar godis just nu, köpt balskor as fina och omöjliga att gå i, köpt andra skor också, fotat lite, sovit osv.

Nu är det bara "roliga" saker kvar så jag tycker att vädret kan bli fint istället för att det ska regna hela tiden. Då vet ni :)


Freja

Härlig bild!

2012-06-06 @ 18:23:09
URL: http://livetsomfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: