hej tidsfördriv!

  2012-01-29 / 19:18:26 / Test/Tävlingar /

Är du glad just nu? Jadå är alltid glad typ :D

Vad står det i ditt senaste sms? jag har väntat på diiig hela dan;)<333

När togs det emot? för 5 minuter sen ;)

Vilken är din favorit färg? Gillar alla färger men rosa är finaste ;)

Tycker du om mitt liv? Ja de e väl bra ;)

Nöjd med ditt utseende? Ja fast ibland inte.... helt normalt antar jag ;)

Läskigaste i år? kan inte komma på något annat förutom när jag kolla på skräckfilm dan efter nyår.... uhhh blää! drömmer seriöst mardrömmar fortfarande... hah...

Senaste bråket? Jag hatar bråk! de vet väl alla ;)

Är du nöjd med din klass? jodå alla e rätt så snälla...

Har någon sagt att du är snygg eller ful till dig? Ja fast ful har nån aldrig sagt :o

Vem är den roligaste människan du känner? jag själv haha nej jag vet inte riktigt ;)

Vem är bäst på att sjunga av dina vänner? seriöst så är det ingen som sjunger jätte bra så vet inte... det där lät fett taskigt :o

Pensees du choeurFacebookProfile Pictures

Vad åt du senast? de var en macka :D

Hatar du något? jaaa.... ganska mycke... ex. mitt hår.... fast ska faktiskt klippa mig snart :D

Vilka sporter har du gått på? gymnastik, dans och nu simning.

Vem betyder mest för dig? Om du bara får välja en? men neje de går ju inte om jag skulle räkna upp alla skulle de bli typ jätte många :o

Beskriv din pappa med 5 ord? haha... okej sportgalen, snäll, gillar att bygga allt själv som garaget och vissa rum :) , duktig på det mesta och min pappa.

Beskriv din mamma med 5 ord? okej... Älskar turkost, blommor, snäll, vill att allt ska vara städat, duktig på att laga mat :D

Hur många syskon har du? 3 styckna.

Har du något husdjur? en hund.

Filmer eller böcker? men dum fråga filmer!!

Godis eller chips? men åhh både de beror på va man vill ha då!

4 maskiner du använder mest? mobilen, tv:en, datorn och brödrosten haha..

Hur ofta duschar du? men va? va e de för fråga... efter varje gång jag har simmat och hemma så väldigt ofta :o

Vad är det bästa med livet? vänskap, frihet, kärlek, pengar och glädje :D

Om du var ett ombytt kön, vad skulle du först göra? haha... de e mycke :$

I don't even... Whateversad pony guerrilla girl.I Heart Cookies

Vilken färg är dina strumpor? jag har inga på mig ;)

Bästa klädesplagget? måste ju vara enorma byxor eller pyjamas byxor :D

Bästa glassmak? hallon eller choklad :D

Vilka sidor är du inne på just nu? blogg.se , täbycentrum? , weheartit, facebook och spotify :D

Vilken sida är du mest inne på? Spotify och facebook-.-

Vad gjorde dig jätte glad idag? att jag får bygga ut mitt rum me en jätte stor garderob :D större en den jag har nu ;)

Vad ska du göra nu och ikväll? plugga-.-, duscha, tv:en, packa typ, sova :D

Vad ska du göra imorn? jag ska till skolan :( och sen göra läxorna och äta middag sen simma :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: