heeeeej!

  2012-01-22 / 22:50:16 / Allt /
kaya▲What ever comes to my mindTumblrﻮ!гlร คςςєรร0г!єรWall PhotosLife is a roller coasterﻮ!гlร คςςєรร0г!єรTumblrfoto de siguetuiinstinto en 12/01/12 - Fotolog
Sjukt fint med allt snö som de snöat idag. Åhh! fast egentligen blä... snö... jobbigt, men ändå så fint. Jag blir bara så sjukt taggad på att åka skidor just nu!! Kanske åker på sportlovet vem vet ;) har beställt massa fint nu också sen har jag tränat i en timme också :D teknik e alltid bääst! ;) men tyvärr så kan jag inte imorn jag som verkligen va jäätte taggad på att simma den här veckan :( så ba åker min fader iväg till andra sidan världen. Sen fråga jag massa annat folk om de ville skjusa en men hälften va sjuka eller upptagna kul... så får strunta i de :( och sitta och plugga ist fast de kanske bra ju. haha fint.

Nu måste jag dricka te och kolla på ett program på tv:en åhhh så bääst! sen blire sängen! Aja tagga en hel skolvecka till nurå! nej inte riktigt.... vill hellre typ ligga under täcket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: