Sääämst...

  2012-01-31 / 21:23:43 / Allt /
jag kunde ju mått bättre. Ont i nacken, halsen och jätte täppt. Jag låter som en gris när jag andas haha. Igår simmade jag men när jag skulle simma fjäril så typ bara hela benet i nacken sträckte till sig? och de gjord hur ont som helst så fick gå upp och fick nån grej som de kändes som de brann... sen fick jag bara simma frisim :( för de va de ända som inte gjorde ont... Så nu måste jag vila min lilla nacke och bli helt frisk tills på lördag för annars blir jag lite halvt sur. Får se om jag går till skolan imorn man vill ju inte smitta alla så. Fast hatar att vara sjuk för då missar man så mycke och allt men får se. Just nu lyssnar jag på mysmusik och sitter i sängen me massa te och vitamin grejer trevligt! men hey bort me dig förskylning jag vill inte ha dig, blä! haha. Uhh hade so-prov idag och de gick faktiskt bra hoppas på vg men får väl bara g plus som vanligt :( varje so.prov jag gjort har alltid blivit g plus de e fett konstigt egentligen. Bläää jag måste seriöst höja mig i nästan alla ämnen men de går ju knappt :((( orkar inte men får väl försöka iaf... Nu ska jag gå ner och sätta på en film och bara äta överdrivet mycket förskylnings grejer för att jag orkar verkligen inte va sjuk! Sovgott finfina läsare! hihi de här va de mest tråkigaste inlägget jag skrivit hejdå!

fick bli inte finfina foton idag! mobilfoton dåra... jag idag och seriöst rödaste och godaste äpplet ja har ätit!!! blä jag har för långt och jobbigt hår!!! fast jag ska klippa mig snart :D ska boka tid imorn om jag kommer ihåg de nån gång heh.... :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: