Jag vill ha dig här.

  2012-01-20 / 20:16:59 / Allt /
åh så va de fredag wiiiiiihuuuuuuuuuu! längtat hela veckan ;) skolan har gått faktiskt rätt så snabbt idag. Först syslöjd<33 sen bara 3 lektioner till och sist idrott! så spela vi handboll klass mot klass de gick ju bra blev iaf sjukt andfådd efter att sprungit efter den där bollen hehe och jag tror min klass vann ;))) okej vem bryr sig liksom ;) sen kom jag hem blir as sugen på kladdkaka, så jag bakar en på några minuter, jag äger på de ju.... sen kom mamma hem och hon prata om att vi skulle gå på en sak åhhh<33 fast bara kanske. Och sen har jag precis ätit middag och ska gå ner och kolla på en film tror jag<3 åhhh jag får sova<333 och va uppe länge om jag villl omg! hihi tönt. Tråkfredag! jag vill göra något fast ändå är jag för trött så näää orka-.- HAHAHAA bilden hej jag tror jag e coool för jag har en gitarr och låtsas sjunga eller? haha nemen försökte lära mig spela gitarr :D och jag ska lära mig nån gång i år! PUNKT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: