gooodnight!

  2012-01-07 / 01:04:49 / Allt /
Idag typ satte jag klockan på nio men de blev ändå till elva. Jag hatare jag kan inte gå upp de går inte :( men får väl börja vänja mig vid de vanliga tiderna igen :( Sen nästan direkt ringde frida så hon kom typ direkt haha. Fin me nya frisyrern och galet brun-.- va hon också :) jämfört me mig som e as vit -.- jag vill utomlands!!! men nu ska jag iaf sova. Duktigt att jag alltid skriver innnan jag ska sova lite random kanske. Har typ sett tre filmer ikväll eller hmm alla typ fastnade framför tv:en... Aja shiiiit va konstigt jag skriver ibland aja hejdå! puss.
No Lies. Just Love.imgur: the simple image sharerTwitter / Recent images by @caroldomingues2



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: