galet!

  2012-01-08 / 18:12:18 / Allt /
hellu! igår kväll hade man feber men jag känner mig redan frisk knäääpt.. vakna rätt sent idag så har inte hunnit göra något typ. Hamna framför tv:en haha tvnörd nedå ;) men pappa kolla på tour de ski så va bara tvungen att också titta ;) Fick precis reda på mina träningstider för iår HJÄLP! de as mycket och alllting börjar typ 20 eller 19 eller 21 och 5 ggr i veckan ist för 4 ggr i veckan. Hur ska man klara de? sen går man sista året i nian och måste satsa på skolan! jag kommer va as trött varje dag :o men jag kommer iaf va vältränad och sen hinner jag göra läxorna innan jag ska simma så de typ as bra tider egentligen men undra om min träningsnärvaro kommer bli mindre en förra året som var seriöst sämst! men problemet är att jag inte vill sluta för då blir man bara hemma ungefär och hur kul är de? så man kan ju alltid försöka iaf ;) Blä imorn är sista dan innan man hamnar framför skolbänkarna igen-.- aja nu ska jag äta middag och tror jag hamnar framför tv:en igen som vanligt hahah jag e seriöst tv:nörd eller nånting ;) puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: