förr och nu är en stor skillnad.

  2012-01-27 / 17:13:24 / Allt /


helt random foton från arkivet för er som ville veta de ;)

hej! På morronen satt jag och lyssna på en gubbe i 2 timmar i kyrkan. Han hette Lars och de han sa var fett bra! hej insatt tjej! Tyckte det var lite små kul att han tyckte man skulle gå fram och hälsa, tänkte seriöst gå först men sen våga jag inte heh.... men då gick alla fram, så fult! sen satt man på en pinnstol i typ 4 timmar och kolla på en film om autchwitz/andra världskriget men faktiskt bra ju bara lite hemsk men ändå inte. Intressant och deprimerande dag! Men det var ju bara as jobbigt och sitta på den där stolen. De ledde ju bara till att jag fick ännu mer ont i nacken än va jag hade imorse! hej nackspärr! -.- Menmen... Nu måste jag baka muffins bara för min klass ska ha nåt att sälja imorn. Jag orkar inte!. Snart kommer iaf min snälla mamma hem me kina mat! de va ju bara sjukt länge sen! ;) men nu måste jag gå ut me morrisporris som är så sjukt bortskämd just nu! haha inte mitt fel iaf! hejdå<333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: