årslista.

  2012-01-06 / 00:36:18 / Allt /

från 2011. Haha nu har jag sån där konstigt ryck igen att jag ba måste göra nånting så jag ska sitta och fylla i de där frågorna hmmm.... fint. Idag åkte jag med min familj till fotografiska vid typ fyra, glömde kameran :(((( värsta långa kö:n in vare också. Jättttte fina foton på elefanter o massa andra djur. Även kvinnor och arkitektur. Åhhh fett underbart och jobba som fotograf men de är inte mitt framtida yrke hehe;) Men sen åt vi på en pizzeria efter att ha åkt runt överallt i en timme. Men hitta en tillslut ;) De e väl de jag har gjort idag ;) Nu har jag bara as tråkigt och kan inte sova! får se va som händer imorn för jag så måste göra nånting annars får jag panik och börjar springa eller nåt! :D fast de försäg bra ju men ändå :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jo då massa, den största va såklart konfirmationen och allt de där<33

2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag minns inte ens om jag hade något! men såfall högre betyg och de lyckades jag faktiskt med :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej herregud! tack för de!

4. Dog någon som stod dig nära?

näää....

5. Vilka länder besökte du?

helt ärligt, inget. Omg jag som alltid har vart i ett annat land varje år :o

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

det skulle nog vara.... hmmm....

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

28 juni-15 juli de sitter fast i min hjärna cpppä!

8. Vad var din största framgång 2011?

En sak är att jag har blivit mer självsäker och kanske vågar mer oså. Men annars kan man ju säga betygen helt enkelt. Men jag skulle vilja haft högra men i år då! :P

9. Största misstaget?

Åhhh jag gör alltid misstag så kommer faktiskt inte ihåg nåt stort.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

jo magsjuk i början av januari när jag var i sälen sen va de bara små förskylningar och sånt. Sen nålen jag trampa på och fick rakt in i foten. Och jag fick åka in till akuten och de stack in bedövning och uhhh... säger jag bara. hihi har fortfarande ett litet märke kvar.


11. Bästa köpet?

kameran men den fick jag då ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

humöret va liksom uppe och nere. Men jag va inte direkt gladare en tidigare år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

pratat mer. Jag va ganska tyst inför vissa människor och så... vet inte riktigt varför.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

tänkt på allt negativt som finns!



20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej jag hatar ingen.

23. Något du önskade dig och fick?

systemkameran och mobilen :D

24. Något du önskade dig men inte fick?

....

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre en de va?
jo ganska så mycke.... men de ska ändras på ;)
28. Vad fick dig att må bra?

allt omkring en!
30. Vem saknade du?
Ingen. Eller jo simon, när han försvann till korea i augusti så blev de lite tomt och så.

Och 2012 ska bli bääääääääääääääääääääst! så alla vet! bätttre en 2011 fast de va helt ok år men ne nu ska de bli så mycke bättre ;) jag hade faktiskt ett nyårslöfte i år och de va att 2012 skulle bli bäst och en sak till som handlar mer om mig hehe ;D Och sen ska jag blogga hela året? hmm... kommer jag göra de ens? men de jääättte kul och sitta och läsa allt senare och sen gillar jag och blogga och älskar foton så ;) haha asso nää... nu ska jag försöka sova om de ens går. Fast har nästan lust och dygna men nej för imorn ska jag träffa en lite saknad tjej frida som man inte sett på tre veckor för hon åkte till maldiverna brunis... avundsjuk men de blir iaf kul va vi nu hittar på de vet man ju aldrig ;) aja godnatt!

sååå slut! haha långt de blev da! puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: