Webcam genom tiderna...

  2012-12-17 / 23:04:06 / Allt /
 
Hej mina små grisar! En liten samling från arkivet här ovanför mucho beautiful. Idag blev det att man stannade hemma för att det kändes lite onödigt att ta sig till skolan när man bara hade två lektioner och när bussarna var 20 - 30 minuter försenade och hade personalbrist (enligt SL), Så jag och Elin hamnade framför tv:en hela dagen istället haha. Hatar min äckel förskylning den kan ju bara gå och försvinna, måste iaf försöka bli frisk innan julaftion så att jag inte smittar ner alla. Så nu blire c-vitamin, echinagard, rosa tabletter och te till frukost varje morgon. Mysigt. Åhhh jag har sovmorgon imorn, trevligt! godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: