Om ni inte har så mycket annat att göra.

  2012-12-16 / 21:38:00 / Allt /
∂яєαмѕ ¢αи fℓуTwo quarters and a heart down.
Hur bor du: i ett hus nära sjön. Kolla mina foton så ser ni. 
Brukar du komma i tid: Ja faktiskt....
Hur lång är du: 168 cm 
Kan du laga mat: jaaaa efter att jag fick va ensam hemma i en och en halv vecka och blev tvingad att laga mat så börja ja faktiskt tycka de va ganska kul, om man följer recept eller bara hittar på helt själv är de bästa ju :) 
Vad har du på dig just nu: en morgonrock 
Hade du en bra kväll igår: jaaaa jätte bra! 
grunge | TumblrMemories never die
Vilket är ditt senaste inköp: en fryst pizza 
Din favoritdryck på morgonen: te eller tropisk juice 
Har du sovit i din egen säng inatt: näää 
Vem snackade du med senast: med min pappa. 
Varm favoritdricka: teeeeeeeee
Saknar du någon just nu: jaaaa 
Vill du ha barn: ahhh fast inte nuuu 
Längtar du till din nästa födelsedag: ehm nä fyllde år för några veckor sen så nej. 
Har du rakat dina ben någon gång: hahah ja! gör de hela tiden ju...
Är du sugen på något nu: inte mat iaf 
TwitterFotos da Linha do tempo
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe! 
Använder du hudkräm: ja de är seriöst de bästa som finns <3
Attraheras du av män med skägg: haha alltså nej faktiskt inte... kanske om jag hade vart i den åldern men nu tycker jag att det är ganska fult om nån i min ålder skulle ha mustach eller skägg. 
Micro-pop eller poppa själv: micro, de går mycket fortare
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaaa eller vet inte. 
Vilken låt lyssnade du senast på: you a my babe, konstig låt ju 
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas inte de.
Vad tycker du är äckligt: en hel del. 
Har du pengar på mobilen: ja
Likes | TumblrNot Only Photos Set4
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.30 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? de beror på, vi säger båda 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hmmm.... en lägenhet och massa kläder 
Vad åt du till middag senast? intressant och veta... kyckling och ris. 
Kan du vissla? juppp. 
Tittade du på tecknat när du var liten? jaaaaaaa! 
När flög du senast? i somras 
Pratar du några andra språk? näää men kan prata engelska, spanska och lite lite finska. 
Har du gråtit offentligt? jaa vem har inte. 
När sov du senast på golvet? förra veckan när jag bara råkade somna på golvet framför tven... fattar inte hur jag lyckas ibland.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? nåt runt 7-8 tror jag.  
 TumblrTwo quarters and a heart down.
Tror du på liv på andra planeter? ja, jag tror att det finns någonting på nån annan planet som inte vi har upptäckt eller kan nå. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ibland kan saker kännas svårt men de blir alltid bättre, ungefär....
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jaaaaaa herreguuud!!!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, hej jag är lite dålig kanske men vem bryr sig de är mat och mat är tillför att ätas. Förlåt alla vegetarianer.
Är du mörkrädd? nej 
SiblingsFotos do mural - Google+
Kul att läsa va eller kanske inte. Så sjukt skönt att jag slutar skolan på onsdag och att jag typ inte har några läxor seriöst första gången på hela de här halv året. Nu ska jag iaf gå och sova och imorn händer de lite kul grejer haha fast inget jag nämner här ;) ha det bra! godnatt! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: