Let's get naked.

  2012-12-20 / 17:57:00 / Allt /
space | TumblrTumblrA Damsel in EustressSun ♪
 
Jag saknar så mycket. Saker som jag aldrig trodde jag skulle behöva sakna, saker jag trodde jag skulle sakna en tid men veta att jag inte behöver sakna i mer än några timmar. Jag valde fel, jag gjorde fel och jag saknar allt.  Jag ångrar mig. 
 

Men man vet inte vad man har förrän man förlorar det, eller hur? sanningen är att man redan vet det men man är bara så envis och blind, man mår dåligt en stund och klagar över saker som inte ens finns och utan att veta om det har man skapat det där sakerna som inte ens finns. 

 

Man måste helt enkelt sluta bry sig om precis allting. Man måste börja gå naken!



mathilda

True shit! ;) <3

2012-12-20 @ 18:43:05
URL: http://www.stiipes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: