Mitt sommarlov i foton! :)

  2012-08-18 / 19:17:00 / Allt /
       
Isle of wight i tre veckor! (inlägget under)
åkt bil.
besökt fina stränder.
Vart på Öland.
fotat blommor.
ätit glass massa glass...
kollat på olika slott.
fotat fötter.
Seglat.
Kollat på solnedgångar<3
tittat på säl ute i havet. 
Klappat kor på ingmarsö. och blivit jagad också.... :/
fraktat grodor. 
Lekt snygga framför kameran. 
tagit foton på mammas växter. 
vart på upptäcksfärd.
 
sett en jätte fin sjö.
gått vilse.
gått på grund.
lekt zebror.
sett en otroligt fin himmel.
 
Och insåg att jag har gjort massor den här sommaren och att jag inte borde lägga upp fler foton för jag har lagt upp för många. 
 
Snart börjar jag gymnasiet om bara två dagar. Ska bli kul men sorgligt att mitt sommarlov gick så fort! Aja ska fortsätta blogga här men det får bli en fotoblogg istället så lägger upp lite när jag har lust och tid. Men fortsätt gärna läsa eller titta. Puss! :)


Julia

du verkar ha haft de grymt ju. Fortsätt skriv! kramis :)

2012-08-19 @ 01:06:57
Flugan

Otroligt fina foton!<3

Svar: tack så mycket! :)
Lisa Bergqvist

2012-08-19 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: